22.01.2012

These shoes are made for dancing


Nie wiem jak Wy, ale ja mam już serdecznie dość tej szarości na dworze!  Żadnego słońca, tylko chmury i deszcz. Nawet aparat w taką pogodę się buntuje i wszystkie zdjęcia wychodzą bardzo ciemne. Ale może Wy macie jakąś skuteczną receptę na udane zdjęcia w taką pogodę? Tylko od razu zastrzegam, nie przyjmuję pomysłów typu "dobry aparat za milion dolarów, bo zwyczajnie mnie nie stać!":D 
Poproszę jednak o bardziej dostępne koncepcje :) Miłej niedzieli Kochani!










Marynarka- Audrey (US)/ top- H&M/ leginsy- no name (US)/ futro- New Look/ buty- Deichmann/

22 komentarze:

  1. Really like your style! You look amazing ^^

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice:) czuję, że raz dwa przełamałabyś szarość moich sweterków :):* jow.

    OdpowiedzUsuń
  3. I adore the hairstyle, so cute! And I love the blouse, gorgeous colour <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie wyszło to połączenie na linii marynarka i futrzak :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja (:

    http://www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka wygląda świetnie z tym kołnierzem

    OdpowiedzUsuń
  7. top fantastyczny, ale moją uwage zwróciła przede wszystkim marynarka. uwielbiam taki kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie, ta szarość jest straszna:( chcę lato!!!

    U mnie nowości na blogu, przede wszystkim parę zmian w wyglądzie strony, będę bardzo wdzięczna jak wypowiesz się o sieciówce H&M pod najnowszym postem, nowy outfit:) Także zapraszam kochana!!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. boska stylizacja! urzekł mnie pastelowy żakiet - jest rewelacyjny<3
    w ogóle świetne masz stylizacje i już dołączam do grona obserwujących:*

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie dzisiaj o dziwo słonko wyszło:))) pewnie i tak nie uda im się tego blogowo wykorzystać, ale jest moc!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Pięknie wygląda ta marynarka z tym futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look, super odcień marynarki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny żakiet i świetna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jakim sposobem udało mi się przegapić ten post, ale już nadrabiam! :D
    Piękny żakiet, wyglądasz w nim oszałamiająco! + kołnierz absolutny must-have.
    Kolejna świetna stylizacja :)

    Love, Joss

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...