26.01.2012

Second Hand'owe zdobycze


 Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ostatnie łupy z sh.  Są to zaledwie dwie rzeczy, ale jestem z nich niesamowicie zadowolona, więc stwierdziłam, że muszę się z Wami tym podzielić :)
Jestem zagorzałą fanką second hand'ów i przyznam szczerze, że żadne, nawet najbardziej wyszukane rzeczy z wyprzedaży nie sprawiają mi tyle satysfakcji, co te upolowane w sh. Można w nich znaleźć naprawdę niespotykane rzeczy, często nowe, z metkami, a nawet pojedyncze sztuki limitowanych kolekcji sieciówek. No i oczywiście cena- bo przecież radość z upolowanej wężowej torby z droższych sieciówek typu Topshop jest bezcenna :) A jaki jest Wasz stosunek do lumpeksów?


Czarne blotki platformy Koi Couture



Wężowy worek Topshop



Na koniec zapowiedź jutrzejszego posta. Miłego dnia :)


29 komentarzy:

  1. świetne łupy! buty są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem, że udało ci się znaleźć takie świetne rzeczy! :) ach, lubię te ciucholandy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny stosunek do lumpeksów co ty. Już kilka razy zdarzyło mi się kupić tam ubrania jeszcze z metkami. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na następny post :) Uwielbiam te Twoje buty ze złotymi obcasami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham lumpeksy i zdecydowanie wolę je od sieciówek. Fantastyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :* legginsy kupiłam na dziale dziecięcym w sklepie Kappahl :D są na 158cm haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, widać że masz styl :) Poobserwujemy się? http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i kapelusz <3 Inspirujesz! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, pewnie, że nadal jestem zainteresowana obserwowaniem twojego bloga :)
    Takie łupy w SH? Bajka! Ja wczoraj znalazłam bluzeczkę w miarę fajną.. coś nie mam szczęścia ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o taaak sh to cos co kocham ;) ja swoje łupy również niedługo pokaże na blogu ;) zazdroszczę butów <3

    zapraszam na nowość ;) pozdrawiam i obserwuję
    http://iv90-jewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te botki są cudowne! w moim ulubionym lumpie jest teraz wyprzedaż a ja nie mogę iść bo jestem chora:/

    OdpowiedzUsuń
  12. takie buty w sh? wow! to Ci się udało :D
    oczywiście obserwuję dalej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie tematy;D. Świetne zdobycze, jednak nie masz jakiegoś problemu z noszeniem po kimś butów?;D.
    A co do zapowiedzi to genialne te szpile;d.
    Noo i wgl. ładnie tuu;).
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje stylizację;).
    Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, ze nowy adres dodaję do oglądanych! Kochana! Niesamowite zdobycze! Gdzie chodzisz do sh, bo ja w żadnym aż tak fenomenalnych rzeczy nigdy nie upolowałam! Cudowne! Czekam na nowego posta ;)
    + muszę w końcu znaleźć sobie fotografa na bloga, bo tyle świetnych looków nie jest opublikowanych, że aż mi jest szkoda.. :(
    <3 Joss

    OdpowiedzUsuń
  15. love the python bag! following on GFC again :)
    xo,
    LMQ

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne butki! Będą do wszystkiego pasowały!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lumpiki .Znaczny procent mojej garderoby to właśnie rzeczy pochodzące z lumpka. Tobie jednak udało sie upolować super perełeczki. Jestem ciekawa jak się kształtują ceny w twoim mieście , jeżeli to nie tajemnica to czy zdradzisz ile Cię kosztują np. takie butki?

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne łupy, jestem pod wrażeniem. u mnie nie ma takich sh :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za info o zmianie adresu bloga, dodałam do obserwowanych :)
    Świetne zdobycze! *.* Szczególnie torebka <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja droga panno... ODDAWAJ BUTY! ODDAWAJ TOREBKE!! ODDAWAJ SECOND HAND Z TAKIMI RZECZAMI DO ZDOBYCIA!!! ;D

    Poprostu WOW i kopara na ziemi! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałaś, i masz - od dzisiaj postuje po polsku i po niemiecku :D

    pozdrawiam - mam identyczne buty - tzn bardzo podobne :D


    buźka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...