25.01.2012

Rudy sweter i koszula DIY





Wiem, wiem - post obiecałam na wczoraj, ale niestety dopadły mnie nieco ważniejsze obowiązki, których nie mogłam przesunąć na później. Ale poprawiam się i z rana dodaję efekt ostatniej sesji. Zestaw zdecydowanie spokojniejszy i prostszy niż zazwyczaj, ale równie bardzo przypał mi do gustu. A Wam? Kołnierzyk ozdabiałam sama. Tak jak w przypadku szortów DIY (klik),  do wykonania tej koszuli potrzebowałam ćwieki ze starego paska i dosłownie kilka minut. Koszulę natomiast dorwałam jakiś czas temu w sh za grosze, więc nawet gdyby efekt wyszedłby kiepsko, nie żal byłoby mi jej wyrzucić. Na szczęście jednak efekt końcowy bardzo mi się spodobał, więc możecie się spodziewać więcej setów z jej udziałem :)












Sweter- wygrzebany u mamy z szafy/ spodnie- New Yorker/ Koszula- sh-DIY/ Buty- Christian SirianoKopertówka- No name/ Biżuteria- H&M, Forever 21 / Okulary- Forever 21


PHOTOS by ALICJA

20 komentarzy:

  1. Fajnie wszystko do siebie pasuje :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw super! Koszula wyszła świetnie, a buty masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz genialny sweter!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie rewelacyjne, całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, piękny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo udany i gustowny minimal!!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Rewelacyjna bransoleta i kołnierzyk!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orginalna, odważna, mająca to coś - świetna jesteś! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz cudowną bransoletkę! absolutnie jej teraz pragnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! : )) W takim razie zapraszam ponownie. : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna, odważna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, dziękuję Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your sweater, it looks so comfy! Great outfit

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...