03.01.2012

Pin up Girl look is ready !

Zgodnie z obietnicami przybywam do Was z moim sylwestrowym lookiem a'la Pin up Girl. Najbardziej obawiałam się fryzury... Męczyłam się z upięciem jej jakieś 40 minut, ale ostatecznie udało się, i co najważniejsze wytrzymała cały wieczór ( w sumie cóż się dziwić, skoro "wylałam" na nią prawie tonę najmocniejszego lakieru do włosów :) !!!)  Wszyscy znajomi stanęli na wysokości zadania i postarali się o naprawdę wyjątkowe i absolutnie niepowtarzalne stroje! Znaleźli się między innymi Bonnie i Clyde, zawodnik sumo, ksiądz, dwa bobasy, piraci z Karaibów a nawet anioły ciemności! :) Wybaczcie niewyraźne zdjęcia, ale mój aparat coraz częściej odmawia posłuszeństwa i zdjęcia wychodzą rozmazane albo całkowicie pozbawione ostrości. W każdym razie bawiłam się świetnie do białego rana!!! A Wy? jak minęła impreza sylwestrowa? Mam nadzieję, że spędziliście ją równie dobrze jak ja! WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU KOCHANI! :)









18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja i przebrania innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam pin up
    Genialna impreza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale musieliście się fajnie bawić w takich przebraniach! zawsze mi się marzyła taka impreza :3

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym sie wybrała na taką imprezę ;d
    spódniczkę miałaś genialną i rajstopy, jej, patrzę, patrzę i napatrzeć nie mogę ;)


    zaprasza częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nonono=D pinup girl pełną gębą;) świetny makijaż i fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  6. bo i pogoda bardziej wiosenna, niż zimowa;) zresztą ja tam nie lubię uzależniać ubioru od pór roku;) że impreza była udana widać po zdjęciach:) w sumie zazdroszczę, ja spędziłam sylwestra w pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha nie było źle;) spędziłam go ze znajomymi, chłopakiem, nawet udało mi się poświętować i nie narzekam;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, widzę że impreza była świetna.
    Wyglądałaś zabójczo

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje, ze chociaz bede miala okazje sie przebrac, moze ktos zrobi taka 18nastke... Swietnie wygladalas;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no powiem Ci, bosko wyszło Ci przebranie:) jest bandana jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na imprezę! wyglądałaś extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pin up jak się patrzy :) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądałaś super :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też planowałam przebieranego sylwestra i właśnie strój a'la pin up girl. Ale niestety nic z tego nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie ! Bardzo podoba mi się spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...