13.01.2012

Hej Kochani!
Wybaczcie, że od kilku dni nie pojawiam się z żadnymi nowymi postami, ale kompletnie nie mam czasu. Obowiązki studenckie wzywają, więc jak na "posłuszną" studentkę przystało ostro wzięłam się za pisanie pracy licencjackiej. Mój pokój wygląda jakby przed sekundą przeszło w nim tsunami! Wszędzie pełno książek i walających się luźnych kartek od notatek.Tak niestety będzie jeszcze przez kilka następnych dni, ale obiecuję, że od pszyszłego tygodnia znajdę choć jedną wolną chwilę dla Was! No! W takim razie wracam do dalszego pisania a Wam życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


6 komentarzy:

  1. nonono! to powodzenia! ja chyba z pracą poczekam na "po sesji"...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się męczę sesją :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się uczę, niedługo wstawię nawet zdjęcia z biblioteki, bo mój fotograf tak sie nudził, żde przyszedł tam do mnie i mam uwiecznioną naukę prawa cywilnego :P
    zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej ;) Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz ;) Przeglądnęłam parę stron Twojego bloga i od razu "obserwuję" widzę, że też kochasz styl "pin-up" :D U mnie w notce 011. też jest uczesanie w stylu pin-up ;)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice blog dear
    pls look also at mine and become a friend too :)

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest tak samo przed każdym testem z francuskiego. Miliony kserówek, wielki segregator, a najlepiej jest się uczyć na łóżku. Póżniej rano budzę się z prześcieradłem pomazanym markerami, czy długopisami ;D

    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...