21.01.2012

DIY jeans shorts


Dziś w roli głównej moje "nowe" stare szorty, które jakiś czas temu zrobiłam z nieco wiekowych już jeansów znalezionych gdzieś na strychu. Moje intensywne, długotrwałe poszukiwania takiego kroju szortów - z wysokim stanem i o odpowiednio spranym kolorze- spełzły na niczym. Dlatego też nie zastanawiając się długo chwyciłam za nożyczki i zrobiłam je sama. Wprawdzie widzieliście je już jakiś czas temu, jednak dziś nadałam im zupełnie nowy wygląd. Do wykonania ich potrzebowałam zaledwie kilku ćwieków wyciągniętych ze starego paska, 20 minut i voilà- szorty gotowe! :) Co o nich myślicie? Miłego weekendy wszystkim :)

Zee Avi- Concrete Wall








 Szorty- DIY/ T-shirt- Coco Love U.S.A./ ramoneska- Annabelle (US)/ zakolanówki- H&M/ buty- no name/ torba- No name/ bransoleta- Asos/ czapka- H&M/ płaszcz- Orsay

18 komentarzy:

  1. Fajne te szorty :) Podoba mi sie jak graja z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty są rewelacyjne! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. they came out so great! I just ordered some studs online so I am waiting to see what i'll do with them when I get them haha love this!
    xo,
    LMQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne szorty, tez uwielbiam robic swoje. :))
    Zapraszam takze do siebie, aktualnie prowadze konkurs ze swietnymi nagrodami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszły!
    buty <3
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie dobrałaś wszystko do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne szorty! Całość zdecydowanie na "tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie, a szorty są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. great shorts!
    so cool how it's a DIY

    Escape

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tak przerobione spodenki :) Też z tej strony mam krzyż :D tylko, że ćwieki mam koloru "brudne złoto":) Stylizacja rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny jest ten metalowy mankiet! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, szorty bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko szorty i ogólnie mrauu ;)
    enjoy, my diy:
    http://luckyloserclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, kurcze przeszukałam allegro w poszukiwaniu tych butów kiedyś ich było pełno a teraz nic !!! jak byś kiedyś je spotkała na allegro 41 rozmiar to daj znać !!! joanna.kursa@wp.pl !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...