30.01.2012

300112


Brrrr.........Byłam już święcie przekonana, że zima w tym roku nas nie dopadnie, albo przynajmniej jak przyjdzie to tylko na moment. A tymczasem wielka niespodzianka! -17 stopni za oknem, a jak mówią, to dopiero początek! :o Aż mi się zimno robi na samą myśl! No ale przyznam szczerze, że nawet takie chłody mi nie straszne, kiedy za oknem świeci przepiękne słońce! Tego, szczerze mówiąc mi bardzo brakowało, a Wam? Więc ostatecznie, w zamian za tak bezchmurne niebo, jestem w stanie znieść nawet i -30 stopniowe mrozy!!! :)









Spodnie- H&M/ top- H&M/ ramoneska- no name/ buty- no name/ naszyjnik- H&M/ czapka- H&M/ pasek- Sh



 A na koniec jeszcze kilka zimowych zdjęć zrobionych kilka dni temu nad morzem. Piękne słońce, bezchmurne niebo, duuużo śniegu i ogromny mróz!!! :)














27 komentarzy:

  1. świetny outfit. masz nieziemski hairstyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie...zima mrozy a Ty w cienkich gaciach!;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Na szczęście miałam pod spodem gruuube rajstopy, a zaraz po zdjęciach założyłam gruby płaszcz, więc dałam radę! :)

      Usuń
  3. zima nad morze <3 cudo.

    genialne spodnie z hm !

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! fantastyczny zestaw! wszystko mi się w nim podoba=D zawsze marzyłam, żeby zobaczyć morze zimą. muszę w końcu swój plan wprowadzić w życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście ! Zapraszamy nad morze! :)

      Usuń
  5. Wyglądasz ekstra, mam słabość do tego typu spodni, a w takim wydaniu totalnie :) Kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi sie nawet podoba oprocz Twoich wlosow.. sa okropne!

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie mają fajny wzór i dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, piękny makijaż, super fryzura (kolor też :) Tylko powinnaś się częściej uśmiechać, bo na drugim zdjęciu wyglądasz po prostu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze! Następnym razem zastosuję się do zaleceń ;) Dziękuję

      Usuń
  9. Te spodnie są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne spodnie. Piękne nadmorskie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!
    Kurtka i spodnie- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia! Nie wiem jak dziś nie zamarzłaś przy takiej temperaturze, ja az taka skora do poświęceń nie jestem. : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po zdjęciach założyłam gruuubaśny płaszcz, naciągnęłam czapkę i włożyłam ciepłe rękawiczki. Jestem typowym zmarźlakiem, więc nigdy w życiu nie odważyłabym się dobrowolnie wyjść na taką temperaturę, tak cienko ubrana :)

      Usuń
  13. nie mogę oderwać wzroku od tych spodni z pierwszych zdjeć *.* a zimowe zdjecia z nad morza są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :) set pierwsza klasa a Twoje włosy - boskie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely!

    Shall we follow each other? I'm following you.

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz:)
    Cholernie podoba mi się twoja ramoneska:) Od dawna takiej szukam:)

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu! To tak wygląda morze zimą?! Ale dziwnie :D Świetne spodnie! bardzo mi się podobają! Super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypominasz mi strasznie jakąś piosenkarkę, ale za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć jej nazwiska :) a poza tym stajesz się moją inspiracją, więc dodaję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...