28.01.2012

280112



Ostatnio coś nie wywiązuję się ze złożonych obietnic. Wiem.... ubolewam nad tym i wyrażam skruchę :) a prawda jest taka, że zwyczajnie nie miałam wczoraj dostępu do komputera, więc "obiecany" post został przesunięty na dziś :)
Zdjęcia zostały zrobione kilka dni temu przez szanowną koleżankę Alicję, za co oczywiście bardzo dziękuję :)
No ! To tyle na dziś! Ocenę zostawiam moim niezastąpionym czytelnikom! Ja tymczasem uciekam , a Wam życzę miłego dnia, wieczoru i weekendu :) Adios Amigos!










17 komentarzy:

  1. Torebka i kapelusz. <3

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta stylizacja - fajne leginsy i buty :))
    obserwuje - rewanżyk ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest rewelacyjna! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cały zestaw bardzo mi się podoba, a kapelusik dodaje Ci "tego czegoś" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjne dodatki. bransoletka - mój numer jeden <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te buty! No i kapelusz- pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś zdradzić skąd masz te skórzane spodnie i jaka ich cena?? nosze podobny rozmiar do Ciebie i cięzko mi znaleźć skórzane liginsy bo zawsze są za krótkie i zawsze z ceraty która się rozchodzi po kilku założeniach... w sumie czego się spodziewać po allegro za 20 czy 30 zł :P

    pozdrawiam Asia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w New Yorkerze na wyprzedaży jakiś rok temu i cały czas świetnie się trzymają. Ale ostatnio też je widziałam, albo bardzo podobne i z tego co pamiętam kosztowały 99 zł :)

      Usuń
  9. wowwwww !!!!!!; i am jalouse, i want the same leggings and top

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...