18.01.2012

180112


        Dzisiaj zdecydowanie postawiłam na wygodę. Płaskie, ciepłe trapery, luźne spodnie i dodatki w postaci burgundowego komina i wełnianej opaski to zestaw, który w pogodę taką jak dziś był zdecydowanie niezastąpiony. Przy wszechobecnej chlapie o poślizgnięcie się wcale nie trudno- a gdyby dodać do tego moje roztargnięcie, spektakularna wywrotka gwarantowana! Na moje szczęście trapery z grubą gumową podeszwą skutecznie stawiały opór wszelkim napotkanym lodom i nie wylądowałam dzisiaj w żadnej kałuży :)

        Zdjęcia, można powiedzieć robione "na szybko" ( mróz skutecznie dał się we znaki), za to w doborowym towarzystwie Pana Fotografa i jego wybranki "Al'a Abdulaha" :D Dla wtajemniczonych gorące pozdrowienia!!! :)










Spodnie- H&M/ bluzka- Papaya/ kurtka- No name/ opaska i komin- H&M/ buty- No name/ biżuteria- H&M, Forever 21


PHOTOS by TOMASZ LINSZTET

16 komentarzy:

  1. Super - spodnie i pierścionek są mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. beautifully styled! Your pants are great and your headband rocks... plus those boots and jewelry are gorgeous :)
    xo,
    LMQ

    OdpowiedzUsuń
  3. wkurzasz mnie:DDD jak tak dalej pojdzie to dodam Cie do ulubionych!!:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć- albo raczej widzieć :D

      Usuń
  4. do spodni o takim fasonie nie przekonam się chyba nigdy, ale reszta całkiem fajnie wygląda. :) kurteczka ma bardzo ciekawy krój.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie zestawy i uwielbiam takie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie!<3 zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny zestaw! Też gdzieś w szafie mam te spodnie = )Możesz zdradzić gdzie udało Ci się znaleźć tę kurtkę w stylu Ricka Owensa? Szukam takiej już od dłuższego czasu!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę kupiłam w lokalnym sklepie ale już jakiś czas temu :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź = )W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak szukać dalej = )

      http://archiveofmystyle.blogspot.com

      Usuń
  8. Fajny zestaw. Bardzo lubie pierscionek no i ten tygrysssssssss :) Super.
    pozdrawiam.

    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, milo mi. ;)
    Super zestaw. Naszyjnik mega. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak koleżanka wyżej wspomniała juz o kurtce... jest świetna , szukam takiej ...mrrrrr
    Super i zapraszam do mnie ponownie !!

    oczywiście obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...