06.01.2012

060112

"Piękną mamy jesień tej zimy!" albo raczej bardzo wietrzną! W  taką pogodę jak dziś świetnie sprawdza się grube futro. Rewelacyjnie utrzymuje ciepło i żaden, nawet najsilniejszy wiatr nam nie straszny :) Ja swoje znalazłam w pobliskim second handzie i jestem z niego bardzo zadowolona, zwłaszcza, że kosztowało dosłownie grosze. Reszta stroju bardzo przypomina mi styl "szkolny"- biała koszula, szorty, czarne zakolanówki, okulary, duża torba oraz obowiązkowo włosy związane w koński ogon i przepasane grubą opaską .









koszula- SH/skórzane szorty- Kapp Ahl/ futro- SH/rajstopy- gatta/ zakolanówki- H&M/ broszka- Parfois/ torba- znaleziona u mamy w szafie/ buty- no name/ oklulary- allegro.pl / pleciony pasek- Forever 21/

PHOTOS by MY MOM


31 komentarzy:

  1. pełno tu tego wszystkiego, ale ma sens i bardzo mi się podoba :) widzę że shajpowałam już :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze Ci kochana tego pięknego futerka!

    OdpowiedzUsuń
  3. I am loving this outfit! That messenger bag and coat are just spectacular. Neeed it! :)

    xoxo.
    LMQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakolanówki! <3
    świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie! choć przyznam, ze spodenki dosyć odważne:) futro Twe uwielbiam, super w nim wyglądasz! i dodać muszę, że uwielbiam tak podkreślone kości policzkowe, jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo, nie powiem, że nie chodź wszystko ze sobą współgra;)
    listonoszka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz
    Futro, spodenki, koszula bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądaszz interesująco ! ;)
    dziękuję za odwiedziny i komentarz. ja chętnie dołączam do Twoich obserwatorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przywitanie. Zakolanówki są bombastic! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Torby ze starych lat są najlepsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa, masz cudowne wyczucie stylu ! Uwielbiam te szorty, dodatki, w czym najbaardziej bandanę ! *__* Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę cię zaprosić do wzięcia konkursu, który organizuję na swoim blogu. można wygrać śliczną biżuterię. biżu nigdy dość :) www.daajaA.blogspot.com - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie pasuje do Ciebie ten zestaw, bardzo podoba mi się pomysł wpięcia broszki w kołnierzyk - inspirujące :P

    dziękuje bardzo za miłe słowa pod moim ostatnim postem :)
    zapraszam znowu, dziś wstawiłam post z moją studniówkową kreacją :P


    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z Tobą całkowicie!
    jakoś mi te maxi suknie nie podchodzą :)

    a przecież w krótkiej sukience też można się elegancko prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  15. w których szkołach są takie "mundurki"? ;) cały set mi się podoba! Odważny ale nie wulgarny

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w torbie. Widzę, że (niestety dla mnie, bezlitosnej kopiary) znalazłaś ją w szafie mamy, tak jak ja swoje futro ;D

    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. interesujący look :) Jesteś kolejną osobą, której zazdroszczę tego jak wspaniale wygląda w zakolanówkach! Ja jakoś nie mogę się przemóc, żeby coś skomponować z nimi. Na pewno nie zanim nie stracę kilku kilo po świętach :P

    Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej inspirujących looków ;)

    Zapraszam również czasem do mnie :)
    Love, Joss

    OdpowiedzUsuń
  18. love this shorts and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki sam pierścionek (krzyż)
    obserwuje i zapraszam do obserwowania do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz !!!
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...