17.12.2011

Wężowe spodnie i futrzany komin w roli głównej

Właśnie wróciłam z uczelni i nie mam siły na nic. Leżę więc smacznie na wyrku i wracam do Was z nowym setem. Zdjęcia zrobione kilka dni temu, kiedy to pogoda rozpieszczała nas pięknym słońcem i bezchmurnym niebem. Enjoy it ! ;)


Neon Indian "Polish Girl" by Tim Nackashi










Spodnie-Vila/biały top-H&M/ramoneska-No Name/Ramoneska-No Name/Pasek-No Name/Futrzany komin-Top Secret/Płaszcz-Orsay/Kopertówka- Szafa mojej Mamy/Buty-No Name

PHOTOS by MY MOM

15 komentarzy:

  1. Wow! Spodnie cą tzw. "wymiatające"! Ciekawą masz fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pasek, przydałby i mi się taki.
    całosc ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę te Twoje włosy są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzurka, też się przymierzam do małej innowacji na mojej głowie i chyba pójdę w podobnym kierunku. No i oczywiście bardzo fajna stylizacja. Hype ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zajebisty look!!!

    zaglądam do Twego bloga jak tylko pojawi się nowy post...już od dawna chciałam Ci napisać, że przesadzasz z zakładaniem na siebie biżuterii...i właśnie przez to, mimo że masz fajny pomysł na stylizację, jakoś nie mam ochoty napisać komentarza...
    A dziś miłe zaskoczenie!;-)) trochę mniej biżuterii i wygladasz perefekcyjnie!! total wyczucie!!;-)) do tego zajebiście wystrzyżona fryzurka! Yeah!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. lovee ur hairs, you have great jewerly!

    xxx
    June

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! :) Wyglądasz tak.. niebanalnie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. love neon indian! :)
    cool trousers, liked the jewelry as well!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje spodnie są przegenialne! Zachwyca mnie również biżuteria, wyglądasz nieziemsko! ;O ;)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Dziewczyny!!! ♥
    Thank you all!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko ale piękne te spodnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...