11.12.2011

Jeansowa Koszula i workery

W takie dni jak ten jedyna rzecz, na którą naprawdę mam ochotę, to wskoczyć w mega over sizowe ciuchy i poczuć się komfortowo i wygodnie. W takim momencie wszelkie niewygodne obcasy i inne obcisłe fatałaszki odkładam w drugi kąt, a w zamian wybieram szerokie koszule i leginsy. Tak było i w tym przypadku. Tę jeansową koszulę wygrzebałam ostatnio ( Uwaga, uwaga) u mojego taty w szafie! Jest już nieco "wiekowa" i miejscami lekko przetarta, ale uważam, że to dodaje jej tylko wyjątkowości i charakteru. Do tego dobrałam zwykłe czarne leginsy, workery i obowiązkowo -jak to określa moja koleżanka- "przywdziałam zbroję" (czyt. dużo biżuterii) :)

Florence + The Machine- What the water gave me



















Jeansowa koszula- szafa taty/leginsy-New Look/torba- no name/workery- allegro.pl /czapka- H&M/

13 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) najbardziej do gustu przypadły mi workery i torba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm the newest member of your readership :) And no wonder, your blog is amazing!!

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  3. eh... nie mogę się napatrzeć na Twój makijaż i włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks so much for the comment gorgeous girl :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. much love for the outfit and your hair <3

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so fierce with your hair babe!! WOW!
    love your rings as well!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow, boski kolor szminki <3
    no i te legginsy, świetne są ;)
    dodałam twojego bloga do obserwowanych *_______*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko masz fajowe!! koszula,buciorki,torba,pierscionki!!! super look!

    OdpowiedzUsuń
  9. thank you for your sweet comment dear <3

    x

    OdpowiedzUsuń
  10. really love your hair style
    Leggings ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...