22.11.2011

Z cyklu "Nowości w mojej szafie"

 Dziś szybko, zwięźle i na temat. Oto moje ostatnie zdobycze, niektóre pochodzą z ukochanego sh, inne wygrzebane zostały na dnie szafy mojej mamuśki, jeszcze inne kupione na ostatnim wypadzie w galerii.
P.S. Dzisiaj wybrałam się na małe polowanie do sh i znalazłam kilka ciekawych perełek, ale o tym jutro :)

Czapka i komin w burgundowym kolorze z H&M.


Pleciony sweter w kolorze kości słoniowej znaleziony w sh.


Rudy sweter wygrzebany z dna szafy mojej mamuśki. 


Nowości perfumowo- biżuteryjne

7 komentarzy:

  1. te perfumy są cudowne!
    naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, najmodniejszy sweter, a wygrzebany gdzieś z domowych szparagałów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sweterki, ostatnio to moja największa miłość! Zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos - adoring those knit sweaters. They look so comfy!

    Tasia
    http://rufflesandsequins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Panna Kazikowa. Jak panna to nie Kazikowa tylko Kazikówna bo Kazikowa to żona Kazika więc już nie Panna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna żona Kazika! Kazikowa to ja, tak przynajmniej mówią do mnie znajomi :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...