04.11.2011

Shake it out

 Jesień tego roku wyjątkowo nas rozpieszcza.  Za nami pierwsze dni listopada a na termometrach wciąż nawet do 10 stopni na plusie. Nie wiem jak Wam, ale mi jak najbardziej taka kolej rzeczy odpowiada. Standardowo nie wyciągnęłam jeszcze wszystkich zimowych rzeczy ze strychu- i przyznam szczerze, że opóźniam to jak tylko się da :) Komu jak komu, ale mi do zimy na pewno się nie spieszy. Dzisiejszy zestaw również należy do tych bardziej wiosenno- jesiennych, niż zimowych.
Z wierzchu kolory typowo jesienne, stonowane, ciepłe, a pod spodem krwista czerwień połączona z rockowym charakterem skórzanych spodni. Takie zestawy lubię najbardziej- nieco zaskakujące i z dużą dawką energii. No i standardowo już w moim przypadku- duuuużo biżuterii, dość mocno rzucającej się w oczy. Ja jak chyba każda kobieta uwielbiam dodatki, biżuterię i wszelkiego typu gadżety. No ale cóż się dziwić- przecież diabeł tkwi w szczegółach :)

Płaszcz- Zara (sh)
Futrzany kołnierz- New Look
Marynarka- C&A
Top w paski- H&M
Skórzane spodnie- New Yorker
Torba- No name
Buty- No name
Bransoleta-Asos
Okulary- Forever 21















12 komentarzy:

  1. Ja również jestem niesamowicie zadowolona z temperatury, jaka jest za oknem. Mam nadzieję, że zima będzie długo, długo zwlekać z nadejściem. Dreszcze mnie przechodzą na myśl o mrozach.
    Co do stroju bardzo ładny. Szczególnie zazdroszczę takiego łupy z sh - płaszczu z zary! Chętnie zajrzę tu jeszcze kiedyś.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, zapraszam! :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! Torebka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz! klasyczne połączenie kolorystyczne, ale za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw rewelacyjny, szczególnie pod płaszczem! świetne dodatki ;))
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw prześwietny. A Ty cudownie wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną fryzurę! Dobrze wyglądasz w "mocnych" stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze te spodnie są rewelacyjne !! mam 175cm i nie moge wogóle znaleźć getrow ani spodni skórzanych które nie byly by za krótkie eh zazdroszcze Ci ich...
    pozdrawiam ASIA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwona marynarka i bransoletka są cudne!!!
    świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...