12.11.2011

Don’t see black or white but see things more in grey

Brrrrr..... 
To  najlepszy komentarz jaki mogę użyć po dzisiejszym dniu.  Pogoda genialna - piękne słońce, bezwietrznie ale zimno jak jasna cholera! Na zewnątrz w prawdzie tylko -2 stopnie a ja czułam jakby było gdzieś około - 20! Tak więc i ja  musiałam się złamać i przeprosić z ciepłymi , zimowymi płaszczami. Czym prędzej popędziłam na strych i zniosłam wszelkie kurtki, płaszcze, kożuchy, wełniane rękawiczki i gruuuuube szaliki. Robi się coraz zimniej, a dla takiego zmarźlucha jak ja to wręcz najgorsza wiadomość. No ale nic, nie ma co narzekać, w końcu jesień w tym roku naprawdę nas rozpieszczała iście wiosennymi temperaturami. Tak więc dosyć tego dobrego! :)
Przy tak pięknej pogodzie jak dziś, aż żal byłoby siedzieć w domu. Zabrałam więc koleżankę i wybrałyśmy się nad morze. A jak wiadomo :
            Morze + czyste, mroźne powietrze + dobre towarzystwo = RELAKS 
( idealny wypoczynek po piątkowym wieczorze)

Jeśli chodzi o outfit to postawiłam dzisiaj na klasyczne zestawienie kolorystyczne- czerni i bieli. Do tego obowiązkowo dużo dodatków, biżuterii i mocny akcent w postaci lekko bordowych ust i paznokci.





Czarna tunika- Camaieu
Leginsy- New Look
Kożuch- No name
Okulary- Forever 21
Torba- No name
Worker- Allegro
Srebrna branoleta- Asos














11 komentarzy:

  1. Ostra stylizacja. Ale wyglądasz w niej fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE THIS. and the writing in the sand is adorable. new header? lol. so glad I stumbled upon your blog. totally following. If you get second, I'd love if you'd check out mine. It's all about the adventures of a east coast girl turned LA stylist. thanks, love. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm in love with your bracelet! It's divine! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś :)
    fajny post ;]

    zapraszam do mnie :) komentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 zdjęcie od końca, to jest to! :)
    Masz cudowną fryzurę, sama zastanawiałam się nad jakimś wygoleniem, ale nie umiem się zebrać w sobie :) Lubię czerń, więc zestaw jak najbardziej do mnie przemawia :)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...