05.10.2011

Smile! Why is everybody so serious ?! ^_^

Och i ach! Inaczej nie mogę określić dzisiejszego dnia. Spędziłam go wyjątkowo przyjemnie. Gorąca kawa z dawno nie widzianą dobrą znajomą, następnie spacer po starym mieście, babskie ploteczki i plany! Duuuuużo planów! A takie spotkania lubię najbardziej:  kreatywne, motywujące do działania i napawające nową, świeżą energią! Aż ciężko mi usiedzieć w miejscu pisząc tego posta. Też tak czasem macie, że z byle jakiego powodu chodzicie uśmiechnięci od ucha do ucha, jakbyście przed chwilą wygrali milion dolarów i nic nie jest w stanie zepsuć Wam humoru? Ja, przyznam szczerze często miewam takie dni i dzisiejszy dzień również do nich należał. 
Tylko dziwi i smuci mnie jedna rzecz. Biegłam dzisiaj na autobus (bo standardowo znowu myślałam, że kupa czasu przede mną i nie ma się co spieszyć), wpadam do niego zgrzana i zmachana z wieeeelkim uśmiechem na twarzy jakbym chciała zaraz krzyknąć: " Cześć wszystkim! Jadę dzisiaj z Wami! Cieszycie się?" a tu co widzę?........ Same smutne twarze ludzi, którzy patrzą się na mnie z politowaniem, a ich mina wyraża tylko jedno: " I co się tak cieszysz jak głupi do sera?!" 
Ręce mi opadły z wrażenia (albo raczej z żalu ile smutku w tych wszystkich ludziach), ale na szczęście nawet to nie było w stanie mi zepsuć humoru! :) 
LUDZIE KOCHANI WIĘCEJ UŚMIECHU! 
PRZECIEŻ TO NIC NIE KOSZTUJE A MOŻE SPRAWIĆ TYLE RADOŚCI!


 No! ale to by było na tyle z cyklu pod tytułem: " Z życia wzięte.."
Teraz coś na temat :) Mój dzisiejszy strój z tych bardziej niezobowiązujących, bo dzisiaj zdecydowanie miałam ochotę na dużo wygody. Żadnych szpilek, koturn czy innych obcisłych sukienek. Przede wszystkim wygoda! Leginsy, dłuższa bokserka, top typu over size i oczywiście workery! Kapelusz na głowie, duża torba w ręku i niczym Włóczykij mogę ruszać przez świat!


Ramoneska: Atmosphere (sh)
Długa biała bokserka: H&M
Over size T-shirt: Top Shop (sh)
Leginsy: H&M
Torba: no name
Workery: allegro.pl
biżuteria: H&M
kapelusz: przywieziony z US








Pictures by Nat

5 komentarzy:

  1. leginsy boskie, ale kapelusz mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic outfit, super leggings =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja.;-)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...