04.10.2011

Look good in leather...

Zarządzam oficjalny bunt przeciwko jesieni ! Lato cały rok! Tak jak już wspominałam jesień zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku, w związku z czym robię wszystko, aby na jak najdłużej zatrzymać ze sobą ostatnie promyki słońca. Tak też było w przypadku tego outfitu. Szaro, buro, pochmurno, za oknem kropi deszcz, a ja na przekór wszystkiemu i wszystkim zdecydowałam się na dość krókie, "skórzane" szorty. A co! Mam je dopiero 2 dni a już zdążyły zdecydowanie podbić moje serce. Jeszcze ten krój- niemalże wymarzony : z wysokim stanem, szersze nogawki, plisy i w dodatku "skórzane"!  Właśnie "skórzane", mój cały dzisiejszy strój jest  nieco "skórzany". Szorty, kurtka, torba, pasek... Właściwie tylko rajstopy i zamszowe koturny odbiegają od całości :) A jak u Was Kochani? Przestawiacie się już na jesienne dni czy tak jak ja dalej żyjecie latem?

szorty: KappAhl
czarna bluzka: bershka
kurtka: no name
koturny: Bamboo ( przywiezione z US)
pasek: Moschino
rajstopy: gatta
torba: no name







5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...