11.10.2011

Lady in red

Całkiem niedawno przypadkowo znalazłam się w Galerii. Biorąc pod uwagę fakt, że ostatnimi czasy bardzo unikam takich miejsc, ze względów czysto ekonomicznych :) mogę stwierdzić, że był to zupełnie niespodziewany wyskok. Ku mojemu wielkiemu "nieszczęściu" trafiłam w dodatku na wyprzedaż! Tak więc mój portfel znowu dostał w kość! Przechadzając się po sklepie w moje ręce wpadła piękna, czerwona, marszczona spódnica z wysokim stanem. Zakochałam się od pierwszego spojrzenia! A takich "spojrzeń" wyjątkowo nie lubię, a raczej nie ja tylko mój portfel. No ale cóż, bywa i tak! :)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale zostały zrobione zupełnie przypadkiem, wieczorem, wracając z uczelni. Mam nadzieję, że wybaczycie ;)


Spódnica - H&M
biały top- H&M
ramoneska- no name
torba- no name
buty- allegro.pl
biżuteria- H&M



6 komentarzy:

  1. Cudowna:) moje spojrzenia też leciały w jej kierunku, gdy odwiedziłam H&M;), ale niestety mój portfel również cierpi, więc musiałam się zadowolić jedynie spojrzeniami:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny portfel ale ja Cie rozumiem bo spodnicy trudno sie oprzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czaiłam się na tę spódnicę, ale stówki bym za nią nie dała, fajnie ze jest na wyprzedazy :D ciekawe czy dostane jeszcze moj rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest świetna, a całość rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, chociaż rajstopy bym zmieniła na bardziej neutralne:) te za bardzo lśnią;-) i spodnica może ciut dłuższa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...