03.10.2011

Jesienne przygotowania

Jesień niestety zbliża się nieubłaganie. Ja zdecydowanie nie należę do miłośników tej pory roku, nie mniej jednak zawsze jest to dobra okazja, aby uzupełnić swoją szafę o parę kolejnych rzeczy z listy "must have". Chciałam wyszukać kilka perełek w nieco bardziej stonowanych, "jesiennych" kolorach brązu i karmelu. I udało mi się  :)


    Jako pierwszą znalazłam camelową "skórę" z ogromnym kołnierzem. Wygląda rewelacyjnie zapięta i odpięta. (Jutro dodam outfit z kurtką w roli głównej)


Następnie wybrałam się do H&M. Akurat trafiłam na wyprzedaż letniej kolekcji. W ręce wpadła mi marszczona taliowana spódnica z plisem , długi wisior z piórami oraz dwie wełniane opaski.





Skórzane spodenki z KappAhl dorwałam zupełnie przypadkiem będąc w odwiedzinach u koleżanki w Poznaniu. W prawdzie całkiem niedawno kupiłam skórzane szorty ale naprawdę nie mogłam się oprzeć kolejnym. Jeszcze ta cena z 299 zł na 50 zł !


I ostatnia moja perełka znaleziona w ulubionym second handzie. Piękny czarny żakiet z nabitymi nitami na kołnierzu.




9 komentarzy:

  1. Szorty i kurteczka są mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć wszystko co kupiłaś jest stylowe i świadczy o Twoim dobrym wyczuciu stylu, mi osobiście najbardziej podoba się żakiet, może dlatego, ze sama takiego szukam, a moze dlatego, że pochodzi z sh i jest unikatowy... Albo jedno i drugie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka i marynarka są zarąbiste!!!!!! kurtka tez z sh!??!?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest boska ;) Aaaa....te szorty....uuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny :) Meg: kurteczka nie została kupiona w sh tylko w pobliskim butiku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ME gustan mucho las cintas de punto
    un beso
    mode illusions

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam piórka :d
    zapraszam do zadawania pytań w moim nowym poście oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...