28.10.2011

Gruby, wełniany sweter w roli głównej

Ciepły, wełniany sweter, grube zakolanówki, jeszcze wiosenna kurtka i kapelusz to to, czego w takie dni potrzebuję najbardziej. Jest w miarę ciepło i przyjemnie za oknem więc nie widzę sensu przytłaczać się długimi, ciężkimi i zimowymi płaszczami. Jeszcze przyjdzie na nie czas :) Ostatnio, będąc w jednym z lokalnym SH wypatrzyłam rzecz, która bardzo długo była na mojej liście "jesiennych must have". Mianowicie milutki i przede wszystkim niesamowicie ciepły wełniany sweter, w neutralnym, typowo jesiennym kolorze kawy z mlekiem. Nieco babciny, dłuuuugi i szeroki. Paradoksalnie wcale nie było łatwe go znaleźć, gdzie można by powiedzieć aż roi się od takich "babcinych" rzeczy w sh, a tu nic z tego. Dlatego też tym bardziej się cieszę, że jest mój. W połączeniu ze skórzaną mini z wysokim stanem i czarnymi zakolanówkami nabrał zdecydowanie ciekawszego charakteru. A wy co o nim myślicie? :)


kurtka typu "power shoulders"- Stradivarius
skórzana spódnica- Zara
Futrzany kołnierze- New Look
zakolanówki- H&M
Sweter- Sh
torba- No name, allegro.pl
botki- No name
kapelusz-No name
Okulary- Forever 21
Kolczyki- Atmosphere










6 komentarzy:

  1. odważnie... ja bym się czuła niekomfortowo w tak krótkiej spódniczce;p noszę takie ale raczej te bardziej przyległe ;) ogólnie świetnie! i sweter też fajny :) ja wczoraj zajumałam babci z szafy 25 letni rozpinany sweterek hit sezonu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie koniecznie musisz mi przesłać jego zdjęcie bo jestem bardzo ciekawa. Ja też uwielbiam grzebać na strychu bądź u babci w szafie, zawsze można znaleźć jakieś perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam doi wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na moim blogu :) Do wygrania 2 bony każdy o wartości 80$ ok (245 zł) w sklepie ROMWE.COM :) pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie, chociaż dla mnie to zbyt krótka ta mini ;) ale trzeba przyznać, że niesamowicie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the luxurious curves of your high-heeled legs. So sexy !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...