22.10.2011

221011

Za każdym razem , kiedy widzę słońce mam wrażenie, że to już ostatnie jego promyki w tym roku. I za każdym razem staram się je wykorzystać maksymalnie, jak tylko się da. Dziś towarzyszyłam przyjaciółce, która urządziła sobie wieeelkie sprzątanie ogrodu. Wiecie pełno złoto- czerwonych liści, które trzeba usprzątnąć i te sprawy. Za grabie akurat się nie łapałam, ale za to zrobiłam kilka jesiennych, kolorowych zdjęć :)


szorty- Stradivarius
biały top- H&M
narzuta- New Look
kurtka- Cubus
rajstopy- Gatta
kapelusz- no name
workery- allegro.pl
torba- no name ( przywieziona z US)
biżuteria- H&M, Iam, Forever 21























5 komentarzy:

  1. Ja mam nadzieję, że słońce będzie jeszcze przez jakiś czas. Nie wyobrażam sobie jeszcze tych mrozów i śniegu. Brr..
    Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten kolorysyczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziornie! Ale dokładnie tak, jak lubię!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...