20.10.2011

111020

Hmmm..... zastanawiam się co mam do Was napisać, ale chyba muszę się wreszcie przyznać, że dopadła mnie dzisiaj niemoc...- niemoc poetycka, albo nie, niemoc blogerska, albo pisarska. Cokolwiek! Wicie o co chodzi, kompletny brak słów. Tak więc nie męcząc Was dłużej, przejdźmy do zdjęć ;)

kurtka- no name
skórzane szorty- KappAhl
biały top- H&M
metaliczny sweterek- Atmosphere (SH)
komin- New Yorker
opaska- H&M
okulary- H&M
pasek- Forever 21
buty- DeeZee
torba- no name
biżuteria- Forever 21, H&M











8 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, opaska jest super, w ogóle tak przytulnie się prezentujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa te szorty i super wygladaja ze srebrnym sweterkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa stylizacja ;) Bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Każdy element idealnie dobrany.

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiego jestes miasta, bo chyba mnie wlasnie olśnilo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw, jest moją inspiracją :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty są cudowne!!!! Ale chyba już ich nie ma u DeeZee?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy: miasto z dzisiejszych zdjęć jest zupełnie przypadkowe :)
    Stylioki: Nie jestem pewna czy są musiałabyś popatrzeć:) ja woje miałam na nogach dosłownie dwa razy( w tym raz dzisiaj) i zdecydowanie chcę je sprzedać. Troszkę spadają mi z nogi i nie komfortowo się z tym czuję:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...