21.09.2011

Nowości w mojej szafie

Od mojego przyjazdu do Polski minęło już trochę czasu a dopiero dzisiaj mogę Wam pokazać jakie nowości zagościły w mojej szafie. Część z nich (a właściwie znaczną większość) zakupiłam w Stanach reszta natomiast to zdobycze z ostatnich kilku dni. Szkoda tylko, że kolory niektórych rzeczy wyszły troszkę przekłamane, niestety podczas robienia zdjęć światło było  niekorzystne. Mam tylko mały problem, moja garderoba powoli zaczyna pękać w szwach a ja wciąż nie mam pomysłu co na to poradzić. Dodam tylko, że w moim pokoju nie ma już miejsca na wstawienie kolejnej szafy więc może Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na skurczenie objętości szafy, nie wyrzucając przy tym żadnej rzeczy? :)

Koturny w panterkę, wysokie ale niesamowicie wygodne.


Moje wymarzone botki.  Pięknie połączona lakierowana skóra z materiałem imitującym prawdziwe futro. I w dodatku na stabilnym, złotym słupku.



Workery! W końcu znalazłam idealne!




Niezbyt wysokie koturny z wywijaną cholewką w pięknym miodowym kolorze.


 I wreszcie moja dzisiejsza zdobycz! Zimowe buty robione na nieco "znoszone". Szeroka cholewka i niesamowicie ciepłe i miękkie w środku.


Sukienka w kolorze hmmm.... określiłabym to jako brudną pomarańczę, bo do koloru rdzawego jeszcze mu daleko. W każdym razie uwielbiam ją za to, że jej krój nie jest zobowiązujący. Łącząc ją ze szpilkami, biżuterią i odpowiednimi dodatkami wygląda na bardzo elegancką, natomiast w połączeniu z baletkami i torbą listonoszką mogę uzyskać zestaw nieco bardziej sportowy i przede wszystkim bardzo wygodny.


Bluzka "mgiełka" o bardzo delikatnym, lekko prześwitującym materiale. Z kieszonką i z rozporkiem na plecach.

Narzutka w kolorze koralowym z dodatkiem czerni.


Koronkowa ramoneska. Dzięki 3 srebrnym zamkom i podwójnym materiale można ją zapiąć na kilka zupełnie innych sposobów.


Długa marynarka w delikatnym odcieniu różu.


"Skórzana", króka kurtka z H&M w kolorze beżowym. I jeszcze ta cena- z $35 przeceniona na $10 :)


Biała, długa bokserka również z H&M.


Zdecydowanie zakochałam się bluzkach o krótkim, nieco szerszym fasonie. W tym przypadku urzekł mnie bardzo przyjemny materiał przypominający zamsz.


Kolejna bluzka o tym samym szerszym fasonie. 


I następna . Tym razem troszkę zniszczona :)


Prześwitująca brązowa bluzka z dłuższym tyłem.


Czarna z poduszkami na ramionach obszytymi czarnymi, skórzanymi frędzlami.



Szorty w ceglanym kolorze z kokardą.


Kolejne szorty, tym razem skórzane ( a raczej skóropodobne). Mieliście okazję je zobaczyć w mojej ostatniej stylizacji - KLIK


Szare szorty  z delikatnego materiału o lejącym fasonie.





Torba, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. I tu właśnie mój aparat troszkę przekłamał kolory. W rzeczywistości jest bardziej pomarańczowa niż brązowa.
Kolejna torba w pięknym koralowym kolorze ze złotymi dodatkami.


I zwykła czarna listonoszka.


Zainwestowałam również z dodatki bo inaczej nie byłabym sobą :)
Tak więc na początek trzy nowe kapelusze. Dwa o tym samym kolorze, różnią się tylko kolorem i jeden słomkowy z czarną wstążką.




I oczywiście moja ukochana biżuteria!




Na sam koniec kilka nowych okularów.



8 komentarzy:

  1. same perełki, zazdroszczę! dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie zamarłam na chwilę z zachwytu i kiedy patrzę na te nowe zdobycze, to w mojej głowie pojawia się tylko jedna myśl: chcę, chcę chcę !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeeeeeeju! obłędne te nowości! aż się napatrzeć nie mogę!
    chyba najnaj jest Koronkowa ramoneska, ale wszystko bym z chęcią widziała w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  4. o w morde! zarabiste rzeczy! glownie zachwycam sie narzutkami/kurtkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wspaniałe, przepiekne buty! Te drugie niezwykle ciekawe :) W jakiej cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno wielkie ŁAAAAŁ :D Niesamowite rzeczy :) Wszystko! Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bootki ze złotym obcasem to naprawde deichman??? Sa totalnie obledne!! A z bizuterii bransoletka pioro tez czadowa, skad to cudo, zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...