11.06.2011

Makijaż na wesele.

Wybaczcie mi, że tak długo mnie nie było, niestety ostatnio jestem bardzo zalatana i na nic nie mam czasu. Za tydzień wyjeżdżam na Camp do USA i mam urwanie głowy.  Wszystko muszę załatwić przed wylotem : dokumenty, ubezpieczenie, zaliczyć sesję, skompletować bagaż i  wiele innych rzeczy.
Więc mam nadzieję, że wybaczycie mi długą nieobecność. Obawiam się niestety, że przez najbliższe 3 miesiące tak właśnie może być :(
W każdym razie w przerwie załatwiania dokumentów znalazłam chwilę czasu, aby umalować moją koleżankę na wesele. Dorotka będzie miała piękną chabrową sukienkę
, w związku z tym również dodałyśmy mały, niebieski akcent w postaci kreski na dolnej powiece.
Do wykonania tego makijażu użyłam:

bazy pod makijaż: Eveline
podkladu: Max Factor Smooth Effect Foundation w kolorze Golden 75
korektora pod oczy: Rimmel Recover Anti-Fatigue Concealer w kolorze Ivory
pudru wykańczającego: Kobo Professional Matt Powder w kolorze 302 Natural Beige
bronzera: Joko Sahara w kolorze 06
różu do policzków: Inglot nr 84
rozświetlacza: Bourjois Pastel Paupieres w kolorze Beige Ambre 62
bazy pod cienie: Art Deco
cienia bazowego: My Secret Matt nr 505
cienia rozświetlającego: Inglot sprint nr 13
cienia roztartego w załamaniu powieki: My Secret Matt nr 507
kredki do oczu: Avon Arabian Glow Emerald
niebieskiego cienia na dolnej powiece: Butterfly Collection w kolorze 4
eye-linera w płynie: Wibo
tuszu do rzęs: Pierre Rene Silicone Volume Mascara







Mam nadzieję, że przydał Wam do gustu :)
Pozdrawiam i do usłyszenia :)

5 komentarzy:

  1. sukienka jest śliczna i makijaż również:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :) ja to nawet kreski sobie sama nie umiem zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. love your work,big shining eyes now look more glamorous and adorable meantime..

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na ilość zastosowanych kosmetyków i wkład pracy - marny efekt, może lepiej tak nie kombinować, a postawić na niezbędne kosmetyki i prosty make-up?

    OdpowiedzUsuń
  5. z jakiego sklepu jest ta niebieska sukienka? jest śliczna, wszędzie jej szukam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...