09.04.2011

Wanilia i czekolada- czyli jak wykonuję mój codzienny makijaż

Specjalnie na prośbę koleżanki z pinegra HML, dzisiaj wpis będzie poświęcony mojemu dziennemu makijażowi. Tak więc aby nie przedłużać zapraszam na tutorial :)

Na twarzy mam już rozprowadzony podkład Kobo professional Matt Make Up w odcieniu 102 Medium Beige,  (podkład zawsze rozprowadzam pędzlem, ponieważ przedłuża on trwałość makijażu i zachowuje wszystkie zalety kosmetyku. W tym przypadku użyłam pędzla Hakuro H18.) korektor pod oczy Rimmel Recover Anti-Fatigue Concealer w odcieniu 100 Ivory oraz puder sypki Pierre Rene Super Silky Loose Powder w odcieniu 03 Transparent.
Na oko nałożyłam bazę pod cienie Art Deco.

Następnie na bazę nakładam matowy cień My Secret Matt nr 505
Gdy cała powieka pokryta jest już cieniem, w zewnętrznym kąciku oka nakładam matowy czekoladowy cień My Secret Matt nr 507. Używam do tego pędzla kulki Hakuro H78


Następnie używając tego samego pędzla dokładnie rozcieram cień w załamaniu powieki.

Gdy powiekę mamy już wycieniowaną zabieram się za brwi. Zaznaczam je tym samym matowym, czekoladowym cieniem My Secret Matt. Używam do tego celu skośnego pędzla.
Cały efekt utrwalam żelem dyscyplinującym brwi Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector w kolorze brązowym.
Następnie, wracając do mojej powieki, maluję na niej kreskę kremowym eye linerem firmy ELF w kolorze czarnym.

Na sam koniec zostaje mi oczywiście dokładne wytuszowanie moich rzęs. Dzisiaj użyłam w tym celu Mascary do rzęs firmy Rimmel Glam' Eyes Lash Flirt w kolorze 001 Kohl Black.

Gdy oko jest już gotowe przechodzę do konturowania mojej twarzy. Na początek bronzerem delikatnie zaznaczam kości policzkowe. Dzisiaj użyłam bronzera firmy Joko Cosmetics.

Następnie aby nadać cerze zdrowego koloru delikatnie zaznaczam policzki różem do policzków firmy Inglot w odcieniu 84.

Na szczyty kości policzkowych nakładam odrobinę rozświetlacza firmy Bourjois.

 I gotowe.! Całość prezentuje się w następujący sposób

14 komentarzy:

  1. urzekłaś mnie tym makijażem! dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi sie podoba! zazwyczaj maluje sie tak samo tylko bez cieni, ale te cienie daja delikatny efekt i chyba skorzystam z twoich podpowiedzi i wypróbuje :)

    www.angelikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż :) może keidyś opanuje sztuke malowania sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile czasu zajmuje Ci średnio nałożenie makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wbrew pozorom bardzo krótko. Ten makijaż zajmuje mi ok 20 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo wykonanie ;) mój dzienny wygląda podobnie ale nie tak estetycznie jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie pomalowane oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż fajny,ale tusz.... co z tego,że Rimmel,nie widzisz jak skleja rzęsy??

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie pokazane krok po kroku.Masz bardzo fajną fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie!! nie wiem czy mnie się kiedyś takie coś uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonały pomysł z tym tutorialem ! Napewno wypróbuje bo moje praktyki sprowadzają się do eylinera ewentualnie szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doczekamy się nowego wpisu? Tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  13. I loved the makeup!
    kisses

    http://munamo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...