21.02.2011

Timeless shoes....

Jak wspomniałam wcześniej jestem totalną maniaczką butów. Każda okazja jest dobra na kupno nowej pary. Mam słabość do absolutnie wszelkiego rodzaju obuwia, zaczynając od saszek na płaskiej podeszwie, przez baleriny aż po niebotyczne czółenka. Jest to niestety bardzo zgubne w moim przypadku. Zdarza się, że kupuję buty pod wpływam chwili czy impulsu a po przyjściu do domu okazuje się, że wysokość obcasów zdecydowanie uniemożliwia normalne poruszanie się w nich lub ich kolor zupełnie odbiega od większości rzeczy z mojej szafy.Tak więc posiadam w swojej szafie kilka takich perełek, które w gruncie rzeczy na moich nogach gościły zaledwie parę razy bądź też wcale. 
No ale, każdy ma swoje słabości...
Buszując ostatnio w sieci wpadłam na piękne botki, które od razu wpadły mi w oko, długo się nie zastanawiając od razu kliknęłam "dodaj do koszyka". Ponieważ był to mój pierwszy zakup obuwia przez internet długo myślałam nad rozmiarem, jaki mam wybrać. Bałam się, że wybiorę odrobinę za mały i buty będą mnie uciskać.

Po długich oczekiwaniach dzisiaj otrzymałam paczkę. Buty pasują jak ulał i mimo swoich bardzo wysokich obcasów (13,5 cm) są stabilne i bardzo wygodne.



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...