21.02.2011

Pierwszy raz ...

Jak mówią, ten pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy...
Od dłuższego już czasu nosiłam się z zamiarem założenia swojego bloga na blogspot.com, a ponieważ od niedawna prowadzę blog również na pingerze- www.kazikowa2.pinger.pl, powiedzmy, że jest mi odrobinę łatwiej...
Dlaczego założyłam swój blog i o czym będzie?
Głównym powodem założenia mojego bloga jest fakt, że jestem totalnie szurnięta na puncie ciuchów, biżuterii, butów, torebek i wszelkich gadżetów.
Jeżeli chodzi o modę to mój stosunek do niej jest dość obojętny. Uważam, że ślepe podążanie za nowymi trendami i kopiowanie wszystkiego co zobaczymy na wybiegach jest po prostu bezsensowne, ważne jest, aby odnaleźć swój własny, indywidualny styl. Osobiście uważam, że swój styl odnalazłam, i w miarę możliwości będę chciała podzielić się z Wami moimi stylizacjami, przemyśleniami na temat mody, stylu i nowych trendów. Postaram się również moje posty zamieszczać regularnie. 
Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...